給子皓,也給我自己

Verse 1:

When the walls close in around me
Let Your glory light the darkness of my night
When the suffering's all that I see
May I walk with You by faith and not by s
ight


Verse 2:
On the throne of sweet surrender
I have nothing but to offer You my life
Greater love I have not found it
Oh by mercy You have eased this troubled mind
Open hearted I will search and I will find

Chorus:
Whoa
Sin is broken
The lost now chosen
The Father's heart
X2

Verse 3:
Humble king You go before me
By Your grace I stand for everything that's true
Through Your Son I am made worthy
There's no other who can love me like You do
And forever I keep running back to You

Chorus:
Whoa 
Sin is broken
The lost now chosen 
The Father's heart
X3

Sin is broken
The lost now chosen 
The father's heart

Outro:
You reign
You reign in all the earth
Whoa
X6

 

 



我周圍的牆壁關閉
願你的榮耀照亮黑暗中我的夜晚
當我所見盡為痛苦
容我與你同行是憑信心而非眼見


甘心降服寶座上的
我一無所有,但向你獻上我一生
還沒有找到更偉大的愛
哦,靠著憐憫祢已拯救這煩擾的
開啟良善,我尋求並得著

合唱
oh~
罪被拆毀
曾失喪今撿選
是為父的
X2

第3節
謙虛君王祢走在我之前
靠你的恩典,我在任何事上都真正的站立得住
經由你的兒子,我值得
沒有誰可以像你這樣愛我
到永遠,我繼續跑回向你

合唱
oh~
罪被拆毀
曾失喪今撿選
是為父的
X3

被打破
丟失的現在選擇
父親的心

Outro
你們一同作王
統治,在全地
哇!
X6的

arrow
arrow
    全站熱搜

    DUDODO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()